Wij luisteren graag naar u
Bij FeelGoodCare vinden we het belangrijk om te leren van uw ervaringen. Heeft u een klacht of een punt van zorg? We staan open voor uw feedback. In veel gevallen kan een probleem snel worden opgelost door het gesprek aan te gaan met de betrokken medewerker. Is dat voor u niet prettig of lukt dat niet? Dan kunt u altijd contact opnemen met onze klachtenfunctionaris.
Onze klachtenregeling
Als u een klacht wilt indienen, kunt u in onze klachtenregeling lezen welke stappen u kunt nemen en bij welke organisaties u terechtkunt voor ondersteuning.
Onafhankelijke klachtenafhandeling
Als u uw klacht liever niet via FeelGoodCare wilt indienen, kunt u rechtstreeks terecht bij de onafhankelijke klachtencommissie van Stichting Zorggeschil:
Stichting Zorggeschil
De Meenthe 6
8471 ZP Wolvega
Telefoon: 0561 618711 (via Quasir)
Bereikbaar van maandag t/m vrijdag, tussen 9.00 en 17.00 uur
E-mail: info@zorggeschil.nl
Website: www.zorggeschil.nl
Voor onafhankelijke klachtenbemiddeling kunt u contact opnemen met Quasir:
E-mail: bemiddeling@quasir.nl
Website: www.quasir.nl
Gelieve hier uw klacht te beschrijven.
Onze klachtenfunctionaris neemt zo spoedig mogelijk contact met u op.